Startseite

History Prix Valais

Kandidaten

Tickets

VIP Tickets

Sieger Prix Valais

Lolita Morena

Michel Villa

Musicstar Fabienne

Börni Höhn

Stargäste

Simplonhalle

Partner

Bildergalerie

Kontakt

 

 

 

 

Gschwendthner Svenja

Gschwendthner Svenja Name: Gschwendthner
Vorname: Svenja
Geburtstag: 26.Mai.1987
Wohnort: Blitzingen
Kanton: Wallis
Song: What's up - 4 Non blondes
 

Persönlicher Beschreib:

Hey, Ich bi d Svenja, 19 und wohne z Blitzige im schöne Goms und da fühl ich mich hüere wohl… In miner Friizit mach ich sehr gäre Sport wie Löife, Chlättre, Bike, Boarde, Schgiine, und Schwimme. Ich bi sehr gäre mit Lit zämu und häs gäru luschtig. Chlini Chind sind mis ein und alles. Wiso das ich am Prix Valais Mitmache ? Ich mache da mit wil ich will Erfahrige sammle und wil ich Lit, dene was gfallt wien ich singe, mit mienem singe en freid will mache ! Singe isch ver mich mini Gfühl chene loszla und chene abzschalte. Ach so näbu bi machi d FMS z Brig und ich will gäru Lehreri wärdu.

Eiwi Svenja

.

Manor

WKB

Milch

Freepower Music

Casa Villa

Bandfestival

 

 
  ; ...bis zur Prix Valais Gala 2007 - Disclaimer