Startseite

History Prix Valais

Kandidaten

Tickets

VIP Tickets

Sieger Prix Valais

Lolita Morena

Michel Villa

Musicstar Fabienne

Börni Höhn

Stargäste

Simplonhalle

Partner

Bildergalerie

Kontakt

 

 

 

 

Schmid Oliver und Zeiter Benjamin

Schmid Oliver und Zeiter Benjamin Name: Schmid / Zeiter
Vorname: Oliver / Benjamin
Geburtstag: 17.Oktober.1987 / 25.Dezember.1987
Wohnort: Ausserberg / Brig
Kanton: Wallis / Wallis
Song: Everything burns - Ben Modey und Anastacia
 

Persönlicher Beschreib:

Ja also, ich bi z Oli, Schmid… vo Üsserbärg. Ich bi 19 jerige und bsüechu momentan di 3FMS in Brig. Im allgemeinu bin ich eigentli en humorvolle und meischtens eu gmietliche Mänsch… mis greschti Hobby isch d Müsig, ob Trumpeta iner Müsiggselschaft, Jodlu z Üsserbärg oder eifach nur singu iner Dusch… *g* Näbu der Schüel verbringi änz vil Zit im Move, dum buntu Hüüs ver Tanz und Gsang und machu Müsig mit miner Lehreri der Petra Minnig… Der Prix Valais isch ver mich an Erfahrig woni eifach mal welti machu… Ver mich sälber biz z beschribu chunnt mer nid vil zii… aber ich sägu gäru : ich ha en Vogel und denu bhalti eu… seit das nit alls?

Eiwe Oli


Ich bi z Beni. Ha jez scho 19 Jahr ufum Puggl und chumu fa Natersch. Bis vor churzum bini inz Kollegium gange und fahru im Herbscht wider witer. In miner Friizit machi änz vil Müsig und ja,… ich läbu na dum Motto: Sport isch Mord. Z Theater spilu isch mini zweit gross Lieduschaft näbs der Müsig. Ich bi en rüeige und sensible Mänsch und ver en geili Party bini immer z hä. Mis gross Ziil wäri uf en Schauspilschüäl chennu z ga.

Eiwers Beni

.

Manor

WKB

Milch

Freepower Music

Casa Villa

Bandfestival

 

 
  ; ...bis zur Prix Valais Gala 2007 - Disclaimer