Startseite

History Prix Valais

Kandidaten

Tickets

VIP Tickets

Sieger Prix Valais

Lolita Morena

Michel Villa

Musicstar Fabienne

Börni Höhn

Stargäste

Simplonhalle

Partner

Bildergalerie

Kontakt

 

 

 

 

Werlen Désirée

Claudino Christen Name: Werlen
Vorname: Désirée
Geburtstag: 14.Mai.1990
Wohnort: Ferden
Kanton: Wallis
Song: Break Away - Kelly Clark
 

Persönlicher Beschreib:

Hallo zäm

Ich bi die Désirée und chum usem wunderschönen Lötschental. (daruf bin ich mega stolz) Also eppis uber mich z'verzeln ischt zimlich schwer.. Mini Liäblingsmuisig ischt Jazz, Pop und Brass Band. Ich schpilun in zwei Bands, in der Brass Band Rhodan und in ischer Dorfmuisig Minerva. Wä so zimlich jedä Mänsch sing ich scho sit Ewigkeitu, under der Dusch oder eifach so ver mich. Will ich aber nuch meh ha weln sing und nid numa so ver mich älleinig, han ich vor 4 Jahru än Klassischi Gsangsuisbildung angfang. Z'letscht Jahr han ich euch im Nationalen Jugendchor va der Schwiz mitgsung. Jetz fregäd ä sicher was ich bruäflich machä? Tja, ich schaffu ufem Tourismusbüro z'Wilär. Also wiä er jetz heid gläsen, machun ich in miner Friziit fascht nur Muisig... Fascht, ich ha nämlich scho sit langer Ziit min Schatz in Rudolf und mid däm verbring ich de oich mini Friziit und dia wa ich eigentlich nid frii hetti..;-) Ja und suscht han ich eigentlich nigs z'verzeln.

.

Manor

WKB

Milch

Freepower Music

Casa Villa

Bandfestival

 

 
  ; ...bis zur Prix Valais Gala 2007 - Disclaimer